Warunki Reklamacji
WARUNKI GWARANCJI
● Montażu części należy dokonywać zgodnie z procedurami przewidzianymi przez producenta części i samochodu.
● Montażu części powinien dokonywać personel, który został przeszkolony przez producenta montowanych części w zakresie montażu, diagnozy i serwisu w/w elementów.
● Wtryskiwacze należy zabezpieczyć przed rdzewieniem i innymi negatywnymi czynnikami zewnętrznymi. Reklamacja nie zostanie uznana jeżeli reklamowane wtryskiwacze będą nadmiernie skorodowane lub zostaną wyczyszczone.
● Przed montażem części należy ustalić przyczynę uszkodzenia starych części.
● Wtryskiwacze paliwa należy zaadoptować za pomocą urządzeń do tego przewidzianych przez producenta części lub pojazdu. Wtryskiwacz należy uprzednio skalibrować jeżeli wymieniono w nim jakiekolwiek elementy.
● Serwis , w którym części będą montowane musi mieć możliwość dokonania rzetelnej diagnozy i kalibracji. W przypadku wtryskiwaczy CR są to odpowiednie stoły probiercze. Stanowiska powinny mieć odpowiednią autoryzację producenta części do testowania i kalibracji przedmiotów objętych gwarancją. Wszelkie wydruki z przeprowadzonych testów i pomiarów powinny pochodzić z w/w urządzeń.
● Ochrona gwarancyjna udzielana jest bezpośredniemu klientowi Diesel Parts.
● Gwarancja obejmuje nieprawidłowy montaż fabryczny, wady produkcyjne, materiałowe oraz konstrukcyjne.
● W przypadku uznania reklamacji w ramach gwarancji, gwarant zobowiązuje się naprawić, wymienić część na nową lub zwrócić pieniądze (jeżeli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa lub będzie wymagała nadmiernych kosztów) w ciągu trzydziestu dni od daty dostarczenia części do siedziby gwaranta.
● Gwarancja nie obejmuje rekompensaty za utratę czasu, za czasową niesprawność pojazdu, niewygodę oraz związane z wadą lub procesem reklamacyjnym niedogodności i koszty (np. Testy, montaż, adaptacja, wypożyczenie samochodu)
● Jeżeli testy reklamowanych wtryskiwaczy nie wykażą nieprawidłowej pracy, koszty badania (90zł/szt.) ponosi kupujący w chwili zwrotu reklamowanego towaru.
● Reklamujący dostarcza wtryskiwacze na swój koszt do siedziby gwaranta. Kupujący zgłąszający reklamację, wyraża zgodą na pokrycie kosztów przesyłki w wysokości 30zł jeżeli reklamacja nie zostanie uznana lub zostanie uznana częściowo. Towar przechodzi na własność Diesel Parts jeżeli zwrot reklamacji nie zostanie odebrany w ciągu 60 dni od pierwszej próby dostawy.
● Reklamacje na części do pomp wtryskowych i wtryskiwaczy, będą uwzględniane tylko w formie pisemnej
autoryzowanych serwisów diesla.
● Części: elektryczne, elektroniczne, noszące ślady użytkowania, uszkodzone oraz sprowadzane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotom.
Warunkiem zwrotu towaru jest nienaruszone, oryginalne opakowanie z całą jego zawartością.
● Reklamacje na części firmy Delphi będą przyjmowane tylko po podaniu numeru kalibracji wtryskiwacza lub pompy.
Towar nie podlega reklamacji gwarancyjnej w przypadku gdy:
● Reklamujący nie dostarczy wymaganych dokumentów.
● Dostarczona część będzie skorodowana lub wyczyszczona mechanicznie lub chemicznie.
● Reklamowany wtryskiwacz zostanie dostarczony bez podkładek lub podkładki zostaną zdemontowane.
● Montażu części dokonano przez nie wyspecjalizowany serwis.
● Część była rozkręcana. Bez względu na sposób i miejsce.
● Reklamowana część jest uszkodzona mechanicznie.
● Wtryskiwacz utracił właściwą rezystancję.
● Pojazd, w którym zamontowano części od momentu montażu przejechał ponad 100 000 km.
Niezbędnym warunkiem do rozpatrzenia gwarancji jest dostarczenie do siedziby firmy Diesel Parts:
● Reklamowanego towaru.
● Dokumentu sprzedaży wystawionego przez Diesel Parts.
● W pełni wypełnionej karty gwarancyjnej (pola do wypełnienia przez serwis).
● W pełni wypełnionego protokołu reklamacyjnego.
● W przypadku reklamacji wtryskiwaczy lub ich elementów wymagany jest protokół potwierdzający parametry pompy wysokiego ciśnienia sprzed wymiany wtryskiwaczy lub elementów wtryskiwaczy.
● Wydruku potwierdzającego parametry wtryskiwaczy sprzed montażu.
● Kopii faktury wystawionej przez serwis montujący część.
● Innych dokumentów na żądanie gwaranta.
● Zgłoszenie reklamacji jest jednoznaczne z upoważnieniem serwisu do ingerencji w produkt. Ingerencja może być niszcząca jeśli wymaga tego proces weryfikacji.
● Wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie przedmiotowego zgłoszenia.